Proef het voorjaar:

het Lenteconcert in de St. Urbanus

De stichting Vrienden van de Urbanuskerk laat wederom van zich horen aan het begin van de Paastijd! Op Palmzondag 14 april om 14.15uur organiseert zij voor het 2e jaar op rij een Lenteconcert bij ons in de Urbanuskerk. De uitvoering wordt wederom verzorgd door het bekende Senioren Orkest Amstelland. Het repertoire is verfrissend nieuw en laat een mooi en zeer gevarieerd programma zien, met o.a. Three Aspects of Kurt Weil, Marching through the Movies en In a Persian Market en nog veel meer. Het concert zal ongeveer een uur duren. Uiteraard is er na afloop alle gelegenheid om onder het genot van een drankje gezellig met elkaar bij te praten.

De entree is gratis. Na afloop van het concert is er de mogelijkheid voor een vrijwillige bijdrage die geheel ten goede komt aan het huidige spaardoel van de stichting: onderhoud aan de prachtige glas-in-lood ramen van het priesterkoor.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website van de Vrienden www.vriendenurbanuskerknes.nl Daar vindt u ook de foto’s van het lenteconcert van vorig jaar.

Graag tot zondag 14 april!