Rob Mascini: Nog is het licht in de tempel niet gedoofd.

We kennen Rob, naast zijn voorgaan in de vieringen, als een gepassioneerd persoon, begaan met mens en geloof. Dienstbaar zijn naar zijn medemens is hem op het lijf geschreven. Én vooral als een echte optimist die kansen ziet voor het katholieke geloof en de rol die deze kan spelen binnen de gemeenschap en maatschappij, waarbij de Kerk een ander geluid kan laten horen in de diverse discussies en actuele vraagstukken.
Door je verstaanbaar te maken en mee te doen aan deze discussies ben je relevant. Kerk zijn in de wereld door plaatselijk aanwezig te zijn, waarbij het kerkgebouw als instrument van ontmoeting een belangrijke rol speelt.

In zijn schrijven ’Nog is het licht in de tempel niet gedoofd’ beschrijft Rob zijn ervaringen én laat hij zien in woord en beeld hoe het ook anders kan en moet dan het gangbare proces van rigoureus kerken sluiten.

Aan zijn verzoek om dit onder u te verspreiden geven we graag gehoor. Indringend om te lezen!

Uw parochieteam