Jong-Talent-Concert te Nes aan de Amstel

Op zondag 27 september om 14:30 uur treden 14 jonge muzikanten op tijdens het Jong Talent Concert 2015 in de Urbanuskerk te Nes aan de Amstel.

Het jong talent speelt op piano, cello en viool en brengt werken van onder andere Haydn, Chopin, Schubert en Tchaikovsky, maar ook “Aan de Amsterdamse grachten” zal niet ontbreken. De leerlingen van muziekdocenten M. Saruwatari, H. Scheepers, E. Rosenkrantz, L. Ish-Hurwitz, W. Miedema en Y. Viersen staan garant voor een attractief en gevarieerd muziekprogramma.

De entree is gratis dankzij een subsidie van stichting Sempeduca. De organisatie is tot stand gekomen door een samenwerking van de eerdergenoemde muziekdocenten en de Stichting Vrienden van de Urbanuskerk Nes aan de Amstel.
De Urbanuskerk in Nes aan de Amstel is een rijksmonument met fraaie jugendstil tegeltableaus en zeer mooie akoestiek. U bent van harte welkom!