Vormsel, 9 mei 2015

De zeven sacramenten, te weten Doopsel, Vormsel, Eucharistie, Huwelijk, Ziekenzalving, Biecht en Priesterschap, staan allen afgebeeld in de ramen van het priesterkoor van onze St.Urbanuskerk.

Hiernaast ziet u het Vormsel afgebeeld, waarbij de leerlingen van Jezus de kracht van de Heilige Geest ontvangen.

Op zaterdagavond 09 mei a.s. om 19.00uur zullen Joëlle Fronik en Pascalle Thuis, met nog 17 jongeren uit de andere parochies van onze regio, het Heilig Vormsel ontvangen. Dit zal plaats vinden in de Sint Jans Geboortekerk in De Kwakel, waarbij Mgr. Hendriks voor zal gaan en het Sacrament van het Heilig Vormsel zal toedienen.
Graag willen we namens de parochie Joëlle, Pascalle en de 17 jongeren hiermee van harte feliciteren!
Wilt u meer lezen over het Heilig Vormsel, klikt u dan hier.